Zespół doradców Baker Tilly Legal Poland kierowany był przez Grzegorza Gajdę (managing partner), a w jego skład wchodzili Katarzyna Kosowska (associate), Kamil Łamiński (counsel) oraz Jan Pabiszczak (junior associate).
Zgodnie z warunkami transakcji ogłoszonymi w komunikacie giełdowym, Shoper nabędzie akcje Sempire w dwóch transzach: 60% za cenę 15 mln zł wraz z zawarciem umowy oraz pozostałe 40% po upływie 3 lat od podpisania umowy za cenę nie mniejszą niż 15 mln zł powiększoną o kwotę zmienną nie wyższą niż 15 mln zł uzależnioną od osiągnięcia określonych w umowie celów finansowych (mechanizm earn out).
SEMPIRE jest wiodącą agencją specjalizującą się w pozycjonowaniu sklepów internetowych w wyszukiwarkach i realizacji kampanii reklamowych dla branży e-commerce. SEMPIRE dostarcza nowoczesne usługi w zakresie marketingu internetowego dla firm prowadzących handel internetowy.
.– Dzięki inwestycji w SEMPIRE sprzedawcy internetowi zyskają dostęp do jednej z najbardziej zaawansowanych i efektywnych platform SEO i szerokiego zakresu usług marketingu internetowego. Wpłynie to korzystnie na dynamikę obrotów w sklepach internetowych, które korzystają z platformy Shoper – powiedział w komunikacie prasowym, Paweł Rybak, Chief Commercial Officer w Shoper.
Shoper jest notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych właścicielem jednej z najpopularniejszych w Polsce platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu subskrypcyjnym (SaaS).
Artykuł powstał we współpracy z kancelarią Baker Tilly Legal Poland